Emek Yıkılmasın !!


Emek sinemasıyla ilgili yeni bir proje gündemde malum. Geçenlerde bir programda projeyi enine boyuna anlattı Ertuğrul Günay. Herşey iyi hoş göründü bi an gözüme, sonra bir baktım ikna oluyorum. Aman dedim ne oluyor? Hemen ertesi gece film festivalinin ödül töreni vardı. Fonda EMEK YIKILMASIN afişi. 17 nisan 2010 pazar günü Taksimdeki yürüyüşe çağrıda bulundular. Gidemedim yürüyüşe, ama fotoğraflardan gördüm ki acayip bir kalabalık toplanmış, herkes orda. Danslar, performanslar... Emek sinemasının yeni yapılacak modern yapı içindeki hali ne kadar buruk göründü gözüme. Mekanlar da insanlar gibi anılar biriktirir bence. Insanlar da o mekanlara anlamlar yüklerler. Emek, temizlenmesi gereken, yenilenmesi gereken eskimiş, kirli bir sinema salonu değil. Korunması gereken, yaşatılması gereken bir değer.

Karikatür: Cem Dinlemiş - Herşey olur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder